среда, 30 октября 2013 г.

Модуль 3. Рефлексія

Успішність реалізації учнями навчального проекту залежить від того, наскільки добре ви бачите кінцеву мету навчання та результати проектів, створені учнями продукти проектів та вмієте будувати навчання навколо важливих (сутнісних) понять та концепцій. Потрібно переконатися, що вправи, які ви запланували, допомагають вашим учням досягати поставлених навчальних цілей та розуміти головні концепції теми або ж побачити більш «загальну картину». Переглядаючи навчальні цілі, очікувані результати навчання та вимоги стандартів і програм, учителі повинні приймати рішення щодо пріоритетів у виборі змісту навчання учнів, розуміючи, як навчальні цілі співвідносяться з вимогами програм та стандартів. Успішність реалізації учнями навчального проекту залежить від того, наскільки добре ви бачите кінцеву мету навчання та результати проектів, створені учнями продукти проектів та вмієте будувати навчання навколо важливих (сутнісних) понять та концепцій. Потрібно переконатися, що вправи, які ви запланували, допомагають вашим учням досягати поставлених навчальних цілей та розуміти головні концепції теми або ж побачити більш «загальну картину». Переглядаючи навчальні цілі, очікувані результати навчання та вимоги стандартів і програм, учителі повинні приймати рішення щодо пріоритетів у виборі змісту навчання учнів, розуміючи, як навчальні цілі співвідносяться з вимогами програм та стандартів. Під час роботи з учнями над дослідницькими проектами за умов використання опитувань та анкетувань важливо ознайомити їх з тим, як діаграми та графіки відображають, роблять наочними представлення даних для кращого їх розуміння, а також важливість правильного добору відповідного типу графіка чи діаграми. Важливо також пояснити учням різницю між з’ясуванням наукових даних про явище чи об’єкт та суспільною думкою про це явище та об’єкт.

Комментариев нет:

Отправить комментарий